Noorwegen-2022.reismee.nl

Vertrek naar Noorwegen

Vanochtend brak wakker geworden, weinig geslapen. Vanochtend nog even de puntjes op de i zetten wat betreft de voorbereidingen. Wakker gelegen van het feit dat ik m’n hoofd heb gebroken over het feit dat ik mijn koptelefoon (best wel eenkostbare) kwijt ben….kan je zomaar wakker van liggen.

Opgestaan na het ontbijt en douche de auto door de wasstraat gereden en van binnen schoon gemaakt voor de reis. De auto volgepakt en om 10:00 een Teamsessie met de projectmedewerkers en een leverancier om de tegenslag in een project op te vangen in de planning. Nog even samen een kop koffie en een lekker pecanbroodje, de kippen nog wat voer en water en wegwezen….Ondertussen nog wel een ultieme poging gedaan richting de collega’ die de auto’s van defensie uitlenen of ze misschien een koptelefoon gevonden hadden…..ik stond verstelt…ze hadden inderdaad mijn koptelefoon gevonden, ik mag hem na mijn vakantie in Assen ophalen…een hele opluchting en ik ben ongelofelijk dankbaar mrt dezemijn collega’s.

We zijn naar de Eemshaven gereden en werden door Peter Paul Bolhuis, een fractiegenoot die bij de Holland Norway Line werkt, opgevangen. Om 15:30 was het boarden klaar en begon de bootreis.

We hebben de boot verkend en wat gegeten en gedronken….daarna hebben we ons lekker in de hut teruggetrokken. Om 20:00 uur zijn we gaan dineren en nog even een rondje ‘boot’ gedaan.

Leuke entertainment van bingo, casino, sportsbar en een bar met livemuziek. Gezellig allemaal maar wij gaan weer lekker naar onze hut en drinken en eten nog wat, kijken wat televisie en sluiten de dag af met het schrijven van dit verslag.

Genoten vandaag…een mooie start van een avontuur. Tot morgen.