Noorwegen-2022.reismee.nl

Lillehammer verkend en Lotte ingericht

Gisteravond heb ik Lotte thuis gebracht en heb daarna genoten van alle app en LinkedIn berichten naar aanleiding van de verjaardag…Sanne had om 18:00 uur al even geprobeerd te videobellen maar dat mislukte, ik kreeg haar te pakken toen ze met twee vriendinnen op een terrasje zat ergens in Malta. Niet een geschikt moment om even bij te kletsen dus ze belde me wel als ze ook thuis was.

Ik heb best veel zooi meegenomen voor zowel het backpacken als het fietsen, vooral de rugzak moet heel systematisch ingepakt worden wil ik het aantal kilo’s en vooral het volume niet te veel laten zijn…ik ben er dus heerlijk mee aan het knoeien geweest in het kader ‘orde scheppen in de chaos’. Het is natuurlijk helemaal geen chaos maar het is gewoon leuk om hier in de verloren tijd mee bezig te zijn.

Sanne belde en we hebben lekker gekletst, onder andere over het feit dat ik haar in oktober op wil zoeken op Malta. Ze komt zelf in oktober ook nog voor een concert en familiebezoek een paar dagen naar Nederland dus we zien elkaar dan op verschillende plekken wat langer. Ze kan in elk geval mijn nieuwe plekje in Veenhuizen zien…Mark de vriend van Sanne was in een rit hard onderuit gegaan met de motor maar wilde daar verder niet al te veel over kwijt . Sanne vertelde een beetje hoe het gegaan was en dat Mark geluk had dat hij er met alleen wat blauwe plekken en een gebroken pols er aan over had gehouden. Een vriend die achter hem reed en schrok van wat er gebeurde was er veel beroerde aan toe…we hebben gezellig gekletst.

Na een goede nachtrust lekker het nieuws doorgenomen, kopje koffie gezet, krantje gelezen en geappt met Lotte opgestaan, gedoucht en me klaargemaakt voor de brunch. We hadden gister al gezien dat er een mooie bakkerij aan hetzelfde riviertje staat waar we gister hadden gedineerd, het leek ons leuk om daar een broodje te halen. Het zat er prachtig en de koffie en ons pistache kaneelbroodje waren heerlijk.Lotte zal hier vaak te vinden zijn in haar vrije tijd.

Aansluitend zijn we winkel in en winkel uitgegaan op zoek naar een sleutelhanger…..Het appartementje is nogal kaal en daar wilden we wat aan doen. Maar alle spullen die je koopt en neerzet moeten over een paar maand ook weer allemaal weg zijn…Een luie stoel, iets voor op de grond en aan de muur zou wel leuk zijn….en alles moet zo klein zijn dat we het of in de auto mee kunnen nemen als ik haar haal of verstuurd kan worden als ze terugvliegt…Het is gelukt om wat slimme dingen te halen bij de verschillende winkels en daar zijn we de middag mee zoet geweest. In het filmpje zie je hoe ze er nu bijzit.

We borrelen en koken zo nog even samen en na de afwas ga ik richting mijn Air B&B om me klaar te maken voor een fietstocht morgen en te genieten van mijn boeken.

Tot zover voor nu, gezellige avond iedereen.


Reacties

Reacties

Mieke

Fietsen, heerlijk je hoofd leegmaken, en nieuwe energie opdoen. Geniet ervan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!