Noorwegen-2022.reismee.nl

Voorbereidingen, rustdag.

Gisteravond begonnen met inpakken van de fietsspullen en de ‘nette’ kleren en lekker boek gelezen en muziek geluisterd.

Vanochtend laat wakker geworden en geprobeerd een kerkdienst op te starten, om de paar minuten liep de dienst van de ‘Open Hof’ vast dus terug naar ‘Our of Power’ wat ik op onderdelen ook wel graag zie.

Lotte vroeg hoe laat ik kwam omdat ze al op tijd zich klaar moest maken om met de groep het programma op school door te lopen. Dus de dienst maar afgebroken en om 10:00 uur zaten we samen aan de brunch. Lotte was brak, het was erg gezellig geweest in het centrum, gelukkig dat de laatste bus om 03:00 rijdt….Na wat afspraken voor de dag ben ik terug gegaan naar m’n kamer en heb zondag gevierd. Koffie zonder gebak..,gebak is overigens wel een vaste gewoonte dus dat was een minpuntje.

Tussen 12:00-16:00 uur heb ik de rugzak nog maar eens opnieuw ingedeeld, het paste met deze indeling verrassend beter en de routes en muziek gedownload zodat ik zo weinig mogelijk gebruik hoef te maken van internet (als het er al is) en nog maar eens bezig geweest met kaart en kompas. Alle mails van het werk bekeken en daar waar mogelijk antwoordt gegeven. Blijft een fijn gevoel dat de mailbox leeg is al groeit het lijstje ‘taken’ voor na de vakantie al wel weer aardig.

Ik had Lotte beloofd om haar mee te nemen naar het uitzichtpunt waar ik gister een poos had gezeten en dat hebben we na 16:00 uur gedaan. Verder nog wat kriskras door het wandelgebied gereden zonder een verder doel. Om 18:30 weer terug bij Lottes huisvesting om te wokken. Lotte was moe dus wilde het niet laat maken dus ik heb direct doorgepakt.

De fiets staat in het rek bij Lotte haar huisvesting en de auto met alle andere spullen die ik de komende drie dagen niet nodig denk te hebben ook. Mocht ik het allemaal niet redden wat ik van plan ben te doen dan is Lotte mijn achterdeurtje….ik hoop en ga er vanuit dat dat niet nodig zal zijn.

Teruggelopen naar mijn kamer, bedacht hoe ik van deze ‘niks gedaan dag’ een verslag zou kunnen maken. Ik heb zin aan morgen!!!

Lekker slapen en ik hoop dat ik morgen updaten kan.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!